Burs Başvuru Formu İçin Tıklayınız

Son Başvuru Tarihi 15 Ekim 2017 (Son başvuru tarihinden sonra gelen başvurular kesinlikle kabul edilmeyecektir.)

Burs ücreti 100TL olarak belirlenmiştir.

Burs başvurusu için başvuru formunun eksiksiz doldurulması ve burs için gerekli belgeler ile birlikte taranarak aşağıdaki e-posta adresine gönderilmesi gerekmektedir.

Eksik doldurulmuş ve eksik belge olan burs başvuruları kabul edilmeyecektir.

Ayrıca burs almaya devam eden öğrencilerin yeni transkriptlerini aşağıdaki e-posta adresine göndermeleri gerekmektedir.

Başvuru İçin Gerekli Belgeler

1- Burs başvuru formu ve dilekçe

2- Çalışan babanın ve annenin maaş bordrosu

3- 1 adet vesikalık fotoğraf

4- Okuduğu okuldan alınmış öğrenci belgesi

5- 1 Adet Arkalı önlü Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

6- Okuldan alınmış Transkript Belgesi (not durum belgesi) – Not: Üniversitelere yeni kayıt yaptıran öğrenciler için gerekmemektedir.

7- Vakıflar Bankası hesap numarası ve IBAN numarası (öğrenci adına) – Not: Sadece Vakıfbank Hesap Numarası kabul edilmektedir.

8-Hesap numarası bulunan öğrenciler için banka kartının arkalı önlü fotokopisi

 


Not:

1- Okuldan alınacak Transkript belgesinin (not durumu belgesi) her öğrenim yılı sonunda derneğimize gönderilmesi gerekmektedir. Aksi halde öğrenci bursu kesilmektedir.

2-Annenin veya babanın yargı mensubu olması gerekmektedir.

3-Sadece 4 yıl ve üzeri  bölümlerde okuyan devlet üniversitesi öğrencilerine burs verilmektedir.

4- Özel (Vakıf) Üniversitesi öğrencilerine burs verilmemektedir.

5- Önlisans (2 Yıllık) öğrencilerine burs verilmemektedir.

6- Aynı anda 2 (İki) kardeşe burs verilmemektedir.

 

Yargı Mensupları Eşleri Dayanışma Derneği

Adres :Harbiye Mahallesi Nisan Sokak Vakıf Adalet Sitesi No:21/4 Dikmen – Ankara

e-mail: yargimedd@yargimedd.org.tr

Telefon ve faks: 0312 440 96 20