Devam Eden Burslarla İlgili Bilgilendirme 

 

İlk Kez Başvuru Yapacak Öğrenciler

Başvuru İçin Gerekli Belgeler

1- Burs başvuru formu ve dilekçe

2- Çalışan babanın ve annenin maaş bordrosu

3- 1 adet vesikalık fotoğraf

4- Okuduğu okuldan alınmış öğrenci belgesi

5- 1 Adet Arkalı önlü Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

6- Okuldan alınmış Transkript Belgesi (not durum belgesi) – Not: Üniversitelere yeni kayıt yaptıran öğrenciler için gerekmemektedir.

7- Vakıflar Bankası hesap numarası ve IBAN numarası (öğrenci adına) – Not: Sadece Vakıfbank Hesap Numarası kabul edilmektedir.

8-Hesap numarası bulunan öğrenciler için banka kartının arkalı önlü fotokopisi


Devam Edecek Öğrenciler 

Burs almaya devam eden öğrencilerin burslarının devam etmesi için her eğitim yılı başında;

1-Öğrenci belgesi,

2-Transkript,

3- Velilerin maaş bordrosu

aşağıdaki e-posta adresine göndermeleri gerekmektedir.

Not:

1- Okuldan alınacak Transkript belgesinin (not durumu belgesi) her öğrenim yılı sonunda derneğimize gönderilmesi gerekmektedir. Aksi halde öğrenci bursu kesilmektedir.

2-Annenin veya babanın yargı personeli olması gerekmektedir.

3-Sadece 4 yıl ve üzeri  bölümlerde okuyan devlet üniversitesi öğrencilerine burs verilmektedir.

4- Özel (Vakıf) Üniversitesi öğrencilerine burs verilmemektedir.

5- Önlisans (2 Yıllık) öğrencilerine burs verilmemektedir.

6- Aynı anda 2 (İki) kardeşe burs verilmemektedir.

Yargı Mensupları Eşleri Dayanışma Derneği

e-mail: yargimedd@yargimedd.org.tr

Telefon ve faks: 0312 440 96 20

Not : Bu yıl covid 19 sebebiyle başvurular sadece e-Mail  ile alınacaktır.