İlk Kez Başvuru Yapacak Öğrenciler
Başvuru İçin Gerekli Belgeler
1- Burs başvuru formu ve dilekçe
2- Çalışan babanın ve annenin maaş bordrosu
3- 1 adet vesikalık fotoğraf
4- Okuduğu okuldan alınmış öğrenci belgesi
5- 1 Adet Arkalı önlü Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
6- Okuldan alınmış Transkript Belgesi (not durum belgesi) – Not: Üniversitelere yeni kayıt yaptıran öğrenciler için gerekmemektedir.
7- Vakıflar Bankası hesap numarası ve IBAN numarası (öğrenci adına) – Not: Sadece Vakıfbank Hesap Numarası kabul edilmektedir.
8-Hesap numarası bulunan öğrenciler için banka kartının arkalı önlü fotokopisi
Devam Edecek Öğrenciler
Burs almaya devam eden öğrencilerin burslarının devam etmesi için her eğitim yılı başında;
1-Öğrenci belgesi,
2-Transkript,
3- Velilerin maaş bordrosu
aşağıdaki e-posta adresine göndermeleri gerekmektedir.
Not:
1- Okuldan alınacak Transkript belgesinin (not durumu belgesi) her öğrenim yılı sonunda derneğimize gönderilmesi gerekmektedir. Aksi halde öğrenci bursu kesilmektedir.
2-Annenin veya babanın yargı personeli olması gerekmektedir.
3-Sadece 4 yıl ve üzeri bölümlerde okuyan devlet üniversitesi öğrencilerine burs verilmektedir.
4- Özel (Vakıf) Üniversitesi öğrencilerine burs verilmemektedir.
5- Önlisans (2 Yıllık) öğrencilerine burs verilmemektedir.
6- Aynı anda 2 (İki) kardeşe burs verilmemektedir.
Yargı Mensupları Eşleri Dayanışma Derneği
e-mail: yargimedd@yargimedd.org.tr
Telefon : (0554) 023 96 20
Başvurular sadece e-mail ile alınacaktır.
*Lütfen mail gönderirken doğru adrese gönderdiğinizden emin olunuz.
*Tüm ekleri tek e-mailde ve istenilen belgeleri PDF formatında gönderiniz.